صفحة: 53

א 1 ת 1 אותה א 1 תם אויתן אני רואה את הילד . אני רואה אותו . אני רו אה את הילדים . אני רואה א 1 תם . אני רואה את הילדה . — ^ # ני רואה אותה . אני רואה את הילדות . אני רואה אויתן . כתבו : ( א 1 ת ^ 1 ^) ( 3 ה ) ( א 1 סם ) ( אוו הוא אוהב $ ת אמא ; irrix הוא רו אה את המכנים ודו הוא הוא שומע את הכלב . nm שומע הוא פוגש את הסברות שלו . הוא פוגש אותו , אותה ופו' ו תרגול בזוגות : על הלוח כתובה רשימת פעלים הגוררים את מלת היחס את : פוגש , רואה , שומע , אוהב , וכמו כן רשימת שמות עצם ידועים ו הורים , ילד , אימא , חתול , חברות , כלבה , שכנים וכו . ' תלמיד א' בוחר פועל ושם עצם ואומר משפט , למשל : אני שומע את החתול . תלמיד בי ו אתה שומע אותו . תרגול נוסף : משחק ניחושים : תלמיד אי עומד ליד החלון , מסתכל החוצה , בוחר בשם עצם שראה , למשל , עץ , ואומר ן אני רואה אותו . התלמידים מנחשים : את חביתו את המורה ! את העץ ז התלמיד אומר : 10 אני רואה את העץ . התלמיד המנחש נכונה , מחליף את תלמיד א , ' מביט החוצה , ומשחק הניחוש ממשיך .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار