صفحة: 139

בראש העמוד מופיעות הנטיות ביחיד של " ל .. " . הילדים כבר פגשו את כל הנטיות האלה תוך כדי הלימוד של "איך קוראים ל .. " . עכשיו מובלטות הנטיות האלה בנפרד ( הנטיות של צורות הרבים לא מופיעות בינתיים ) . הדמויות המצוירות מסמלות מה לזכר ומה לנקבה , ו " לי " נמצא באמצע כי הוא מתאים גם לזכר וגם לנקבה . פעילות - 4 בפעילות זו יש שני סוגים של משפטים : משפטי שאלה , שמאפשרים להשתמש בצירוף "איך קוראים לך / לך " ומשפטי חיווי , המאפשרים להשתמש בצירוף " איך קוראים לו / לה" ( אבל המשפט השלישי הוא שאלה , ומתבקשים להשלים בו " לו " ) . פעילות - 5 לפני הפעילות כדאי לתרגל בעל פה . כדאי להתחיל משני משפטים : קוראים לי , ____ לאח שלי קוראים ____; או : קוראים לי , ____ לאימא שלי קוראים . ____ אחרי הפעילות - אפשר להזמין ילדים לומר את שמות בני משפחותיהם , לפי הדגם של עדי : לאבא שלי קוראים ... לאחות שלי קוראים ... וכו ' . מילדים מתקדמים אפשר לבקש שיספרו גם על עיסוקי ההורים או בני משפחה אחרים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار