|
صفحة: 86
5 מצאו בכל שולחן איזו כמות פשטידה קיבל כל ילד . ( מייצג פשטידה , מייצג ילד . ) 6 השלימו את הדוגמה ופתרו גם את שני התרגילים האחרים בעזרת ציורים מתאימים ( שימו לב איזה מספר מתאים לפשטידות ואיזה לילדים ) . דוגמה 7 על השולחן נשארה 1 2 פשטידה . חילקו אותה שווה בשווה בין 4 אנשים . איזו כמות פשטידה קיבל כל אחד מהאנשים ? כתבו תרגיל מתאים . השלימו : כל אחד קיבל פשטידה . איזו כמות היא 1 4 של 1 2 פשטידה ?
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|