|
صفحة: 77
. 7 אפשר לעשות את הפעילות יחד בכיתה ואפשר לתת אותה כשיעורי בית . כך או כך , יש להשלים את הפעילות צעד צעד – על פי מספר הפסוק . . 8 כדאי להתייחס להתנהגות של אברהם בשני היבטים : א . עצם הוויכוח והמשא ומתן עם אלוהים . ב . גישתו ותוכן דבריו . בקשר לזה כדאי לחזור ולקרוא את פס' יט . כאמור , הפסוק אינו קל להבנה , אך ביאורי המילים מסייעים . אפשר ללמוד ממנו כי אלוהים רואה באברהם שליח המפיץ את המוסר והצדק בארץ , ואדם המחנך את ילדיו ומוריש לצאצאיו ירושה חינוכיתערכית של מוסר וצדקה .
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|