|
صفحة: 99
מטרות הניסוי . 1 הרכבת מעגל RLC מקבילי . . 2 מדידת הזרם במעגל ומדידת הזרם הזורם דרך כל אחד מרכיבי המעגל , בתדר שבו המעגל הוא בעל אופי קיבולי ובתדר שבו המעגל הוא בעל אופי השראותי . . 3 מדידה של הפרש המופע בין הזרם במעגל ובין מתח המקור , ומדידה של הפרשי המופע בין הזרם הזורם דרך כל אחד מרכיבי המעגל ובין מתח המקור , הזהה , בקירוב , למתח על כל אחד מרכיבי המעגל , בתדר שבו המעגל הוא בעל אופי קיבולי ובתדר שבו המעגל הוא בעל אופי השראותי . A סרטוט דיאגרמת מחוגים של הזרם במעגל בתדר שבו המעגל הוא בעל אופי קיבולי ובתדר שבו המעגל הוא בעל אופי השראותי . משך הניסוי ארבעה שיעורים העקרונות של שיטת הניסוי באיור 25 . 5 מוצג תרשים של מעגל הניסוי כפי שהוא מופיע על משטח העבודה של תוכנת ההדמיה . המתח על כל הרכיבים במעגל שווה למתח המקור , אך הזרם בכל רכיב שונה . כדי שנוכל למדוד את הזרם הזורם דרך כל רכיב במעגל , נחבר בטור לכל רכיב נגד של . 10 0 איור 25 . 5 תרשים של מעגל לבדיקת מעגל RLC מקבילי
|


|