|
صفحة: 155
6 א . מה המשקל ? השלימו את הטבלה : השתמשו במאזנים ומצאו חפצים מתאימים ) חפץ אחד לפחות ( לכל עמודה בטבלה . אתם יכולים לשקל כל דבר שתמצאו בילקוטכם או בסביבתכם . נסו למצא חפצים מקוריים ומענינים . ב . משחק האמדן בכל פעם יציג תלמיד חפץ אחד מהחפצים ששקל , והתלמידים האחרים יצטרכו לנחש באיזו טבלה הוא רשום . המשחק שבסעיף ב חשוב לפיתוח יכולת האומדן . מומלץ להנחות את התלמידים לבסס את ניחושיהם על חפצים שמשקלם ידוע . לדוגמה : זוכרים את העיפרון ששקלנו קודם ? האם המספריים האלה כבדים ממנו או קלים ממנו לדעתכם ? מה זה אומר על משקלם ?
|

|