صفحة: 162

דרושה נחלה לשבט דן ! – פס 2-1 ' טיפול ברמת הבנת הנקרא - מה הבעיה של אנשי שבט דן ומה הצעתם לפתרון . תשתית " תמימה" להמשך . העיון במפה חשוב כאן על מנת להבין את נקודת המוצא , את היעד הסופי , ואת העצירה בבית מיכה . הבנת הבעיה של אנשי שבט דן , כמי שלא הצליחו להביא לידי מימוש נחלתם - מבוסס על אמית , מקרא לישראל , עמ' . 271 מפגש המרגלים עם הנער הלוי – פס 6-3 ' המוקד – ניתוח בקשת אנשי שבט דן ותשובת הנער הכהן . ראשיתה של הטלת הספק בנאמנותו . אפשרות להתחיל לשרטט את ציר הבריונות של אנשי שבט דן . מצאנו ארץ טובה מאוד – פס 10-7 ' שלב א – הבנת הנקרא : מה מצאו המרגלים ומה יתרונות המקום . של ב ב – הבנת משמעות הנקרא : מורכבות המצב - יש אנשים בליש ... שלב ג – עליית מדרגה בקריאה : זיהוי עמדת המספר המקראי ביחס לאנשי ליש ודן . 600 לוחמים וחמישה מרגלים עוצרים בבית מיכה בדרך לכיבוש ליש – פס 21-11 ' ראשית – הבנת הנקרא : הבנת ההצעה של אנשי דן וההסכמה של הנער הכהן . שנית – העמקה בנימוקים ובמעשה של הנער הכהן : איזה סוג נימוקים ? מה עובד עליו ומשנע אותו ? בדברי החיות הבאנו עוד אפיק , שלא בא לידי ביטוי במילים , אלא בהבנת הסיטואציה - האיו ם הכוחני שברקע . כי חזקים המה ממנו – פס 26-22 ' הבנת האלימות - ברמת הבנת הט קסט . ודיון באלימות - בטקסט ובחיים . האלימ ות של אנשי שבט דן גוברת – פס 31-27 ' דרך השלמת מילים - הבנת הנקרא - מעשה אנשי דן . מוקד א - המספר המקראי ועמדתו על המעשה . מוקד ב - חשיפת זהות הנער הכהן . . 3 הערות לרצף ותשובות לשאלות : דרושה נחלה לשבט דן ! – פס 2-1 ' . 1 א . אנשי שבט דן מתמודדים עם הבעיה בכך ש הם הולכים לחפש לעצמם נחלה אחרת . ב . הצעות : כדאי לחפש מקום שקל לחיות בו , שיש בו פרנסה , שאין בו אויבים , שהוא פנוי ממתיישבים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار