صفحة: 51

יהושע פרק ח - הערות למורה . 1 המלצות לקריאה על אודות הפרק : ( המסומנים בקו הם קי שורים ) מהו חרם ? אבי ורשבסקי ; אביבה לוטן ; רוני מגידוב ; אילה פז . מאמר ידע קצר בסיסי ובהיר . ( באתר מקראנט . פריט ידע של מטח ( . הוראת ספר יהושע ובעיותיה | מחברת : יאירה אמית , " על הפרק , " הוצאת משרד החינוך . מאמר הממוקד בסוגיית החרם והצעות דידקטיות להתמודדות עם הנושא , בד בבד עם מובאות ועוגן אקדמי . ברוח זו הבאנו את הדברים . חרם הכנעני : הלכה ומעשה | מחבר : שמואל אחיטוב , " מקרא לישראל , " עם עובד ומאגנס . תש"ן - תשס"ד . מאמר באורייטציה מדעית ( לא דידקטית , ( קצר ובהיר - הפורס את יריעת המחקר לגבי עניין החרם , שלמעשה לא היה . חוק החרם | מחבר : מרדכי כוגן , " לא לבדד ישכון : ישראל ושכניו בימי הבית הראשון " , משרד החינוך , . 2000 רוח הדברים זהה - מחקר המתמודד עם הבעיה המוסרית של החרם . ציר הדיון הוא באמצעות השוואות פנים - מקראיות והבאת דברי חז"ל ופרשנים . . 2 מבנה עקרוני של מהלך היחידה : הנחיות כלליות לכיבוש העי מאת ה' – פס 2-1 ' מוקדים - הבדל בין כיבוש יריחו לכיבוש העי , גם ברמת פענוח לשוני וגם בהבנת מהות ההבדלים . הנחיות מפורטות לכיבוש העי מאת יהושע – פס 9-3 ' מיקוד - א . הבנת הנקרא - הבנת התכנית . ב . הבנת חובת הצלחת התכנית - כתכנית אלוהית , וגם - המצב שונה מהמצב בפרק הקודם , ש בו הייתה סיבה לכישלון . הקרב האמיתי ! - פס 24-10 ' מיקוד - הבנת הנקרא והבנת מהלך הקרב , תוך הדגשים לשוניים – הבנת התפנית נהפך" ) ( " והבנת המיקום של אנשי העי " . "בתווך מיקוד - 2 שאלת המנהיגות - בין ה' ליהושע . סיכום הקרב – פס 29-25 ' מיקוד בשאלת ההצלחה - בשונה מהכישלון הקודם . מיקוד בשאלת התל - הסיפור ההיסטורי / הסבר אטיולוגי - בנגיעה קלה . עד כאן - לפי רצף הפרק .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار