صفحة: 36

רגע האמת ! - פס' 17-14 . 8 השלמת מילים . כיוון שהמילים בביאורים הן סוג של השלמת מילים - בחרנו כאן שלא להביא בנק . עם זאת , המורים כמובן מוזמנים , לפי התאמה לתלמידים השונים - ליצור בנק מילים : בשלב הראשון , לפי פסוק , 15 הייתה זו עונת ה __ אביב , __ הירדן היה __ גועש ____ והרגליים של הכהנים הנושאים את ה __ ארון _ _ נגעו __ במים . בשלב השני , לפי פסוק , 16 בדרך נס , זרימת המים __ נעצרה . __ המים נחסמו מכיוון צפון , עצרו כמו _ חומה ____ ונוצר מעבר יבש . בשלב השלישי , כל ___ ישראל ____ עברו בחלק היבש שנוצר והכהנים חיכו עד שכולם יעברו . __ . 9 א . זיהוי במפה . ב . מכאן הירדן יוצא דרומה - זאת נקודת היציאה . התמונה מבקשת יישום של המידע בקטע . ג . הירדן נגמר בים המלח - הירדן יפגוש את ים המלח . ד . ממלכת ירדן . . 10 א . לירדן שני חלקים מרכזי ים - הירדן ההררי בצפון ( בית ( 'א ובקעת הירדן הדרומית ( בית . ( 'ב בשיר אפשר להגדיר גם חלק שלישי ואחרון - ים המלח – ים המוות . ב . אפשר שחייו של האדם מחולקים לחלקי הילדות והנערות , הבגרות והזקנה , ואז המוות ( בדומה לרעיונות המובאים בקהלת . ( ג . שאלה טובה ... הזמנה לדיון הצעות - השירה היא דרכו של האדם לחיות , דרכו של האדם להיזכר , להיות חלק מהנצח . . 11 א . לפי הסיפור , הושגה מטרה חשובה מאוד ! העברת עם ישראל מצד ה מזרחי של הירדן , לצד ה מערבי - לתוך ארץ כנען ! ב . הנפלאות - עצירת הירדן והמעבר הנ סי של ישראל . ספר יהושע פרק ד' פסוקים 14-1 אינם בתכנית הלימודים . סיום הסיפור – פרק ד' פס 24-15 ' . 12 א . " כתמול . "שלשום ב . לכיוון דרום , לים המלח . . 13 א . הגלגל ( היום יש קיבוץ בשם גלגל בבקעת הירדן , שנוסד . ( 1970-ב ב . יריחו . ג . זיהוי במפה . כדאי להתעכב על מיקום הגלגל - מ כיוון שזאת תהיה נקודת מחנה עורף קבועה של מחנה ישראל .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار