|
صفحة: A142
פעילות פעילות אל הרשת פעילות זו מתאימה בייחוד לתלמידים חלשים , שיכולים להפעיל בשלבים את ההדמיות של הלב הפועם וללמוד בקצב המתאים להם על מבנה הלב , על תפקודו ועל כיוון זרימת הדם בתוכו . א . הלב היכנסו אל אתר האינטרנט אופק חט"ב ? מדע וטכנולוגיה , ובחרו בתחום מדעי החיים . היכנסו אל הנושא הובלה ותיאום , ובחרו ביחידת הלימוד הלב . א . התבוננו באיורי הלב , סובבו את הלב לכל הכיוונים , והפעילו את ההדמיה . ב . זהו את העורקים ואת הוורידים , המחוברים אל הלב . ג . שימו לב למסתמים בין העליות לחדרים ובין החדרים לעורקים . ד . ענו כל השאלות בפעילות . ב . לב פועם היכנסו אל אתר האינטרנט אופק חט"ב ? מדע וטכנולוגיה , ובחרו בתחום מדעי החיים . היכנסו אל הנושא הובלה ותיאום , ובחרו ביחידת הלימוד לב פועם . א . הפעילו את ההדמיה של פעימות הלב , ובדקו את קצב הלב במצב מנוחה וב2– מצבי הפעילות . ב . מהו קצב הלב בשלושת המצבים : מנוחה , פעילות מתונה ופעילות מאומצתג . שימו לב לבדיקת האק"ג , כשהלב פועם בכל פעם בקצב אחר . במה תרשים האק"ג שונה , כאשר הלב פועם בקצב אטי , וכשהוא פועם בקצב מהירד . זהו את המסתמים באיור של הלב : 2 המסתמים שבין העליות לחדרים ו2– המסתמים שבין החדרים לעורקים היוצאים מהחדרים . ראו כיצד הם נפתחים ונסגרים בכל פעימה . ה . קראו את פרקי המידע , וענו על השאלות שבפעילות .
|
|