נשתמש בעצם מהטיפוס Session כדי לשמור נתוני משתמש וכדי לכתוב מחדש את דף המשחק Game 3 . aspx ( ראו סעיף , ( 3 . 3 כך שאם הניקוד שקיבל המשתמש גדול מ- 9 יציג השרת בדף חדש – " דף הבונוס " את שם המשתמש , את הניקוד שבו זכה ותמונה של בלונים . כדי שנוכל להשתמש בדף הבונוס בערכים שחושבו בדף המקורי , נשמור את הערכים האלה בעצם מהטיפוס . Session להלן קטע הקוד המתאים : שמירת השם בעצם ה- Session ] "name" [ = name ; // Session שמירת הניקוד בעצם ה } Response . Redirect ( "bonus . aspx" ); { if ( points > 10 ) Session ] "points" [ = points ; // Session– נוסף על כך , עלינו לשנות את הקובץ : Bonus . aspx נוסיף לחלק העיצובי תסריט קצר שבו נשתמש בעצם מהטיפוס Session כדי להכין את תגובת ה- : HTTP " ); % > נקודות " + Session ] "points" [ + " זכית < % Response . Write ( Session ] "name" [ + " את גרסת המשחק החדשה נכתוב בדף . Game 4 . aspx לתסריט בחלק שבו אנו מכינים את תגובת השרת , נוסיף משפטי השמה לשמירת הניקוד ושם המשתמש בעצם מהטיפוס Session כדי שנוכל לזמן אותם מדף אחר . כמו כן , נוסיף משפט תנאי שבודק אם המשתמש לחץ על הכפתור send ואם הניקוד גדול מ10- ובהתאם – מפנה לדף חדש השמור בקובץ . bonus . aspx להלן הקבצים המלאים . "http : // www . w 3 . org / TR / xhtml 1 / DTD / xhtml 1-transitional . dtd" > -- > תסריט לבחירת שלושה מספרים וחישוב הניקוד < script runat = "server" >