|
صفحة: 90
3 . 2 העברת נתונים בין שרת לבין לקוח גרסה 2 של משחק ' מכונת המזל ' בגרסה 2 נכניס כמה שינויים כדלקמן : המשתמש יתבקש להזין את שמו . אם הוא יעשה כך , הוא יקבל כבונוס תוספת של ארבע נקודות . נוסף על כך , כדי להקטין את מספר הקבצים ביישום , נהוג לאחד את דף הHTML- עם דף ה- . ASP בגרסה זו נשתמש בקובץ aspx בלבד שיכלול את חלק התצוגה ( המעוצב בעזרת תגי ( HTML ואת החלק הלוגי שימומש על-ידי פונקציות . תסריט : ASP בתסריטים שמכילים משפטי ביצוע וזימון של פונקציות שהוגדרו קודם לכן ירשמו בין התגים . < % ... % > בתסריטים מסוג זה נשתמש בחלק העיצובי שבו אנו מכינים את תגובת השרת . ניתן להגדיר משתנים ופונקציות בתוך תסריטים מסוג זה והם יהיו מוכרים רק באזור התחום על ידי התגים < % ו- . % > ביטויי : ASP אלה ביטויים בשפת C + שנכתבים בין התגים . < % = % > ביטויים כאלה יופיעו בחלק התחתון של דף ה , ASP- בתוך חלק העיצוב של הדף . הערך של ביטויים אלה מוכנס לתוך קובץ הפלט ( HTML ) שיוצר השרת . התגים < % = % > הם רישום מקוצר של הפעולה Response . Write () שמבצעת חישוב ומחזירה תגובת . HTTP שאלה 3 . 1 א . נסו להשתמש במשחק ' מכונת המזל , ' האם אתם מצליחים לקבל 10 נקודות ? ב . שנו את המשחק כך שאפשר יהיה לשנות בקלות את התחום של המספרים . הגדירו משתנה שמייצג את הגבול העליון של התחום והשתמשו בו בתכנית . קבעו את ערכו של המשתנה הזה ל3- ( כך המשחק יגריל שלושה מספרים בתחום . ( 1 .. 3 האם עכשיו אתם מצליחים לזכות ב10- נקודות ? בדקו – האם שיניתם גם את ההודעה שמסבירה את כללי המשחק כך שתחום המספרים יוצג נכון ?
|
|