|
|
صفحة: 14
הדגמה לחלוקה בסביבה הדיגיטלית אפשר לראות באיור זה : מסלול למידה חופשית מסלול למידה בהנחיית המורה מסלול למידה עצמאית לקידום שטף הקריאה המורה יכולה לעבור בקלות בין תצוגת מורה לתצוגת תלמיד באמצעות לחיצה על סמליל זה, שנמצא בצידו הימני של המסך : חוברות הלימוד : התוכנית כוללת ארבע חוברות מודפסות – כל אחת בנושא אחר : התחלה, משחק, קשר ויצירה . בכל חוברת יש התייחסות מפורשת לנושאים לשוניים שונים, בזיקה לטקסטים הנלמדים . החוברות מציעות הוראה הדרגתית של מיומנויות הבעה בכתב, שטף קריאה והבנה . מבנה החוברת : כל חוברת כוללת מספר פרקים משתנה . בכל פרק נושא מרכזי אחד, והטקסטים והפעילויות בפרק מעשירים את הידע על אודותיו מזוויות מבט שונות . בתחילת כל פרק יש פתיח קצר ותמציתי, המסביר לילדים מה ילמדו וכיצד ייראה רצף ההוראה בשילוב הסביבה הדיגיטלית . לדוגמה, כך נראה השער של הפרק "ככה זה בעברית" בחוברת "התחלה" . השער מזמין שיחה על הצפוי בפרק מבחינת התכנים והפעילויות . התלמידים מוזמנים לשער השערות לגבי הפעילויות השונות, לשים לב לרצפי ההוראה בפרק ולשילוב בין סביבת החוברת לסביבה הדיגיטלית . כל חוברת מסתיימת בפרק : "ימים מיוחדים בשנה" שמוקדש לחגים ולמועדים בחלק הזמן הרלוונטי של השנה . 14 מדריך למורה – מבוא
|

|