صفحة: 41

פרידה מניקוד : מיחידה זו והלאה נקרא ללא ניקוד את המילים : גם, רק, כל, עוד, מאוד טיפים ורעיונות : מסך 1 : במסך 1 יש שאלת ניבוי לפני קריאת הטקסט . מטרתה לתרגל את אסטרטגיית הניבוי שנלמדה בפרק 2 . מסך 3 : שאלה 6 עוסקת בהתאמת כותרת לנושא הטקסט . מסך 5 : סוגת ריאיון : התלמידים נפגשו עם סוגה זו כבר בפרק 2 בריאיון עם ממציא של אפליקציה מצליחה . ביחידה זו מושם דגש על המבנה של הריאיון, ובמסך 5 התלמידים מתבקשים להבין את התשובות של המרואיינת כדי להתאים אותן לשאלה של המראיין . בפרק 5 התלמידים ימשיכו ללמוד על מאפייני סוגה זו . כדאי כבר עכשיו להפנות את תשומת ליבם לכך שריאיון הוא סוג של שיחה שבנויה משאלות ותשובות – יש מי ששואל ומי שמשיב . מסך 6 : בפעילות הסיכום, התלמידים מתבקשים להביע בכתב את דעתם האישית בנושא גלישה על סקייטבורד . חשוב מאוד לשים לב שהתלמידים כותבים תשובה מלאה ומנומקת . יחידה 3 : שם עצם, שם תואר ופועל – יחידת לשון נושא : היחידה עוסקת בחלקי הדיבר – פועל, שם עצם, שם תואר – ובהבחנה ביניהם . מה יש ביחידה ? כותרות עיתונים שיש בהן את חלקי הדיבר הנלמדים . לימוד של כל אחד מחלקי הדיבר ותרגול ההבחנה ביניהם . תיאור תמונות מהסביבה הקרובה באמצעות שמות עצם, שמות תואר ופעלים . מטרה היכרות עם חלקי הדיבר, הבחנה ביניהם והבנת תפקידם במשפט . הבנת מילים מתוך הקשר במשפט . אוצר מילים : שם עצם, שם תואר, פועל פרידה מניקוד : מיחידה זו והלאה נקרא ללא ניקוד שמות גוף ברבים : אנחנו, אתם, אתן, הם, הן 41 פרק 3 | זה רק ספורט ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار