صفحة: 40

מסך 1 : בפעילות הפתיחה כדאי לקיים דיון ובו התלמידים יספרו אילו ענפי ספורט הם אוהבים או לא אוהבים . זו הזדמנות טובה להזמין כמה שיותר תלמידים להשתתף בשיחה . בקשו מהתלמידים להוסיף עוד פעלים שמתאימים לכל ענף ספורט . מסך 2 : הסרטון המרכזי ביחידה לקוח מתוך פרק בתוכנית "סליחה על השאלה – ילדים" של תאגיד השידור "כאן 11" . התוכנית קיימת גם בשפה הערבית . כל פרק בתוכנית עוסק בנושא אחר והמשתתפים משיבים על סדרת שאלות שקשורות לנושא הנבחר . בחרנו בפרק שעוסק בספורטאים צעירים בגלל גילם של המשתתפים בתוכנית, שהוא קרוב לגילם של תלמידים בחטיבת הביניים, ומפני שהנושא מעסיק בני נוער רבים בגיל הזה . רבים בגיל הזה . מסך 3 : פינת מילים ברגע עוסקת בהפכים – יתרון וחיסרון . בשאלה, התלמידים נדרשים לענות על החסרונות של עיסוק בספורט מקצועי . כדאי גם לשאול מה הם לדעתם היתרונות . אם יש בכיתה תלמידות ותלמידים שעוסקים בספורט מסוים, בקשו מהם לספר האם הם מוותרים על דברים כלשהם לטובת הספורט . יחידה 2 : חלום על גלגלים – טקסט מידע נושא : היחידה עוסקת בשני פז, ספורטאית מקצועית בגלישה על סקייטבורד . היחידה עוסקת בשתי סוגות : טקסט מידע וריאיון . מה יש ביחידה ? שאלון מקדים על ענף הסקייטבורד . טקסט על גולשת הסקייטבורד שני פז, ושאלות הבנת הנקרא . סרטון על שני פז . ריאיון קצר עם שני פז . הבעה בכתב – דעה אישית על גלישה על סקייטבורד . מטרות : חשיפה לספורטאית צעירה מעוררת השראה והזדהות . שימוש באסטרטגיית הניבוי . הכרת המבנה של ריאיון . הבעת דעה אישית בכתב . אוצר מילים : גולשת, כישרון, אלופה, תחרותית 40 פרק 3 | זה רק ספורט ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار