صفحة: 48

יונתן עדיין שונא לשחק מחניים ? " . אפשר לחלק את התלמידים לזוגות לפני המשימה ושכל אחד ואחת יציגו עמדה וינסו לשכנע את האחר . השיחה בזוגות יכולה לעזור לתלמידים לסדר את מחשבותיהם בטרם הכתיבה . בסיום היחידה אפשר לקיים דיון על מקרים שתלמידים מעליבים או פוגעים ברגשות של תלמידים אחרים בבית הספר וכיצד אפשר למנוע זאת . מענה לשונות מסך 7 : בפעילות של המחזת הסיפור בקבוצות, חשוב לאפשר לתלמידים להחליט בעצמם איזה חלק הם רוצים להמחיז וכיצד להמחיז אותו . יחידה 10 : מילים, מילים – ספורט נושא : תרגול של אוצר המילים שנלמד בפרק בנושא ספורט . מה יש ביחידה : משחקים לתרגול אוצר המילים . שיחות קצרות להאזנה . כתיבת משפטים בעקבות תמונות . הבעה בכתב בעקבות צפייה בסרטון . מטרות : תרגול הבנת מילות מפתח בשיחות מוקלטות . הבנת רצף רעיוני של אירוע המופיע בסרטון לצפייה . הבעת דעה אישית בכתב . פרידה מניקוד : מיחידה זו והלאה נקרא ללא ניקוד את המילים : היה, הייתה, היו, יהיה, תהיה, יהיו, להיות טיפים ורעיונות : מסך 1 : בסיום המשימה של מילים ותרגומם כדאי לבקש מהתלמידים לחבר משפטים עם אוצר המילים שהופיע במשחק . מסך 3 : מומלץ לעורר דיון בכיתה בעקבות הצפייה בסרטון על הספורטאי דרק רדמונד . שאלו את התלמידים – מה לדעתכם עבר על הספורטאי ברגעים ההם ? האם קרה לכם שהתכוננתם למשהו הרבה זמן ובסוף לא הצלחתם בו ? איך הרגשתם ? האם ויתרתם או ניסיתם שוב ? ועוד . כהקדמה למשימת הכתיבה שבשאלה 5 אפשר לחלק את התלמידים לזוגות ולענות על השאלה בעל פה . השיחה בזוגות תעזור לתלמידים במשימת הכתיבה . 48 פרק 3 | זה רק ספורט ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار