صفحة: 24

מוֹשִׁית הַבַּלָשִׁית א . הַכָּרַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 2424 עִם הַמוֹרה משחק התנועות : יוצרים סדרה בקצב ובתנועה • בוחרים רצף תנועות וחוזרים עליו שוב ושוב . לדוגמה מחיאת כף ואחריה רקיעת רגל . • תלמידים המזהים את החוקיות מצטרפים . • חוזרים על המשחק כמה פעמים ומציעים לתלמידים לבחור את התנועות . בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה רְחוֹב הַסְדָרוֹת אֵיזֶה רְחוֹב שׁוֹנֶה וּמְיֻחָד ! • מה מיוחד ברחוב הסדרות ? איך העצים מסודרים ? איך הבתים מסודרים ? מה עוד ברחוב מסודר באופן דומה ? • שערו : איזה בית יש בהמשך הרחוב מימין ? איך ידעתם ? באיזה צבע המכונית הבאה בחניה ? • אילו דברים שאתם מכירים מסודרים כמו ברחוב הסדרות ? דִיוּן : דִיוּן

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار