صفحة: 111

א ג בא ב הצעה להרחבה לפעילות 17 : בקשו מהתלמידים לכתוב אפשרות נוספת המתאימה לסעיף ב . אֵיךְאֶפְשָׁר לָדַעַת אֵיזֶה מֵהַמִסְפָּרִים הוּא הַשָׁלֵם ? תַרְגִיל תַרְגִילתַרְגִיל 111 ב . חִבּוּר 111 = + 5 10 5 1 7 6 ד תַרְגִיל 4 4 0 3 1 4 68 5 2 3 = + 8 2 6 כִּתְבוּ תַרְגִיל וְתוֹצָאָה בְּעֶזְרַת שְׁלֹ שֶׁת הַמִסְפָּרִים . 16 . בַּחֲרוּ 3 מִסְפָּרִים מַתְאִימִים וְכִתְבוּ בְּעֶזְרָתָם תַרְגִיל וְתוֹצָאָה . 17 .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار