|
صفحة: 57
תשרקץצףפעסןנםמ למורה | בפעילות הראשונה - בכל שורה יש 4 מילים והתלמידים צריכים למצוא מה יוצא דופן ויש כמה אפשרויות : משמעות, מספר האותיות, אותיות חוזרות וכו' . למשל : בשורה הראשונה - המילה "עכבר" יוצאת דופן כי אין בה ת, המילה "תאומות" יוצאת דופן כי יש בה 6 אותיות ויכולות להיות אפשרויות אחרות . אחרי הפעילות כדאי לשאול תלמידים למה בחרו מה שבחרו . אפשר להציע לתלמידים להמציא בזוגות או בקבוצות חידת "מה יוצא דופן ? " בעזרת מילים שהם מכירים, ולהזמין את התלמידים האחרים לפתור אותה . מָחָר יֵשׁ יוֹם הוּלֶדֶת לְאִימָא . אֲנַחְנוּ מְחַפְּשִׂים מַתָנָה יָפָה . מָה אִימָא אוֹהֶבֶת ? אֲנַחְנוּ נוֹתְנִים לָה חִיבּוּק . אֲנַחְנוּ קוֹנִים לָה פֶּרַח . יוֹם הוּלֶדֶת שָׂמֵחַ ! כִּתְבוּ בִּכְתַב יָד . מָה יוֹצֵא דוֹפֶן ? הַקִיפוּ . עַכְבָּר סָבְתָא חָתוּל תְאוּמוּת שִׂמְלָה שָׂפָם עֶשֶׂר שַׁבָּת צִיפּוּר נֵר הַר צָב שׁוּקוּלָד דְבַשׁ עוּגָה שׁוּלְחָן 57
|

|