صفحة: 51

כִּתְבוּ כָּל חוּג בַּמָקוֹם הַמַתְאִים . יוֹם חֲמִישִׁייוֹם רְבִיעִייוֹם שְׁלִישִׁייוֹם שֵׁנִייוֹם רִאשׁוֹן 30 : 4 00 : 5 15 : 5 00 : 6 הַחוּגִים שֶׁל קֶרֶן חוּג טֵנִיס - בְּיוֹם רִאשׁוֹן בְּשָׁעָה אַרְבַּע וָחֵצִי חוּג מוּזִיקָה - בְּיוֹם שְׁלִישִׁי בְּשָׁעָה חָמֵשׁ חוּג בָּלֵט - בְּיוֹם חֲמִישִׁי בְּשָׁעָה שֵׁשׁ חוּג כַּדוּרְסַל - בְּיוֹם שֵׁנִי בְּשָׁעָה חָמֵשׁ וָרֶבַע, וְגַם בְּיוֹם רְבִיעִי בְּשָׁעָה חָמֵשׁ למורה | לפני הפעילות מקנים לילדים את המילה "חוג" ( אפשר לתרגם ) ואומרים שבארץ רוב הילדים הולכים לחוגים אחר הצוהריים, אחרי שמסתיימים הלימודים בבית הספר . אחרי שהתלמידים משבצים את החוגים בטבלה לפי הטקסט, שואלים אותם שאלות על החוגים בעזרת "מתי", למשל : מתי יש חוג בלט ? מתי יש חוג מוזיקה וכו' . לֹא, בְּ יוֹם רִאשׁוֹן יֵשׁ חוּג טֵנִיס . בְּ יוֹם רִאשׁוֹן יֵשׁ חוּג מוּזִיקָה ? 51

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار