|
صفحة: 43
למורה | המילה "רוצָה" נלמדה בעל פה בפרק 2 ועכשיו התלמידים יכולים לקרוא אותה ( הם עדיין אינם יכולים לקרוא את המילה "רוצֶה", כי טרם למדו את סימן הניקוד …ֶ ) . אפשר לתת לתלמידים לקרוא את השיחה בזוגות או בתפקידים לפני הכיתה . אֵיזוֹ גְלִידָה נוֹעָה רוֹצָה ? הַקִיפוּ . לִימוֹן, שׁוֹקוֹלָד, מַנְגוֹ מָה נוֹעָה רוֹצָה ? וָנִיל, שׁוֹקוֹלָד, מַנְגוֹ, לִימוֹן, מַנְגוֹוָנִיל, בָּנָנָהשׁוֹקוֹלָד שָׁלוֹם, יַלְדָה . שָׁלוֹם ! אֲנִי רוֹצָה גְלִידָה . וָנִיל ? לֹא . שׁוֹקוֹלָד ? לֹא . לִימוֹן ? לֹא . מַנְגוֹ ? לֹא . יַלְדָה, אַתְ רוֹצָה גְלִידָה ? כֵּן . אֲנִי רוֹצָה גַם וָנִיל, גַם שׁוֹקוֹלָד, גַם לִימוֹן, וְגַם מַנְגוֹ . 43
|

|