صفحة: 87

תִקְרְאוּ שִׁירִים עַל - יֶלֶד שֶׁיֵשׁ לוֹ כָּל מִינֵי עִנְיָנִים, יַלְדָה מַזְלֵג ( מָה זֶה יָכוֹל לִהְיוֹת ? ) וְיַלְדָה שֶׁלֹא מִסְתַדֶרֶת עִם כִּסְאוֹת תִלְמְדוּ עַל תִתְנַסוּ בִּיצִירָה מִלוֹת זְמַן וּכְתִיבָה בְּעִקְבוֹת הַשִׁירִים בַּפֶּרֶק הַזֶה . . . עַל עַצְמִי יְלָדוֹת וִילָדִים | אִיוּר מְרֻבֶּה פְּרָטִים . . . . . עמ׳ 88 כָּכָה זֶה בְּעִבְרִית : מִלוֹת זְמַן . . . . . עמ׳ 98 אֲנִי לֹא יַלְדָּה שֶׁל כִּסֵּא | שִׁיר . . . . . עמ׳ 92 אֵיךְ קוֹרְאִים אֶת זֶה ? | יַלְדָּה מַזְלֵג וְיַלְדָּה כַּף | עמ׳ 59שִׁיר . . . . . עמ׳ 96 אָז מָה עוֹשִׂים הַיוֹם ? | מִלִים שֶׁמַרְגִישִׁים | פְּעִילוּת סִכּוּם . . . . . עמ׳ 101 סִרְטוֹן וְאוֹצַר מִלִים אֲנִי יֶלֶד | שִׁיר . . . . . עמ׳ 90 פְּעִילוּת פְּתִיחָה לַפֶּרֶק | פְּעִילוּת לַמְלִיאָה 87 87

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار