صفحة: 41

מדריך למורה - פרק 3 | 41 הערות : תוכלו להוסיף בכל קטע כזה הוראת אמור ריקה כדי להעלים את בועת הדיבור ההתחלתית של ההוראות למשחק . אפשר לממש את התנועה גם בעזרת הלבנים : שנה את Xךרע , שנה את Yךרע שנלמדו בפרק 2 . שאלו כיצד הדמות של רוב תקטן ותשנה מיקום ומה האירוע שיגרום לכך . סמנו את דמותו של רוב . 4 וכתבו את הקוד המתאים : הוסיפו לדמותו של רוב אתחול מיקום בעזרת הלבנה קפוץ אל . . . ואתחול גודל בעזרת הלבנה . 5 קבע גודל ל . . . הערות : 1 . האם הבחנתם בשוני בין דמותו של רוב בהתחלה לדמותו של רוב בזמן שהוא מתחבא ? בהתחלה הרקע סביב ראשו לבן, ובהמשך הוא שקוף . תוכלו להשיג את האפקט הזה בעזרת שימוש בתלבושות . 2 . תוכלו לקבוע את גודלו של רוב לערך הקטן מ- % 50 ( למשל % 25 ) כדי להגביר את המתח במשחק . הזכירו לתלמידים כיצד משתמשים בלבנה אם . . . אחרת מהקבוצה בקרה . שאלו כיצד יש לבצע את . 6 הבדיקה אם פז נוגעת ב דמותו של רוב והוסיפו את הקוד המתאים . שאלו לאיזה אירוע יש לקשר אותו והוסיפו את האירוע כאשר נלחץ מקש רווח : 10 חכה שניות 50 קבע גודל ל % מיקום אקראי קפוץ אל כאשר לוחצים על 10 חכה שניות 50 קבע גודל ל % מיקום אקראי קפוץ אל 100 קבע גודל ל % 80 - y : 115 - קפוץ אל x : כאשר לוחצים על נוגע ב רוב ? אזאם אחרת 2נסו שוב אמור למשך שניות רווח כאשר נלחץ מקש מצאתם את רוב ! אמור

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار