|
صفحة: 75
מדריך למורה - פרק 5 | 75 בפעילות יוני מציע להוסיף את ההוראה חכה לתסריט . תשובתה של שרון, שהיא תשובה נכונה, היא שאי אפשר להשתמש בלבנה חכה מספר שניות כי לא יודעים כמה שניות קודי ייגע בכלב . הציגו את ההוראה חכה עד ש . . . מהקבוצה בקרה ושאלו כיצד נוכל למנוע מהמחשב להעלות את ד . ה חיים ללא הפסקה . הדגימו בנייה של הביטוי לא נוגע בחלב וגררו אותו לתוך הלבנה חכה עד ש . . . כך : שאלו היכן כדאי להוסיף את ההוראה ה . חכה עד שלא נוגע בחלב והוסיפו אותה לתסריט של קודי : הסבירו : הלבנה חכה עד ש . . . למעשה מבצעת לולאה החוזרת על עצמה עד שהתנאי שכתוב בתוכה מתקיים . כך, הלבנה המופיעה אחריה תתבצע רק אחרי שהתנאי בתוך ה חכה עד ש . . . מתקיים . עבודה עצמית : . 5 בקשו מהתלמידים לתקן את הקוד כך שבנגיעה בכוס החלב החיים יגדלו ב- 1 ובנגיעה בכלב החיים יקטנו ב- 1 . הציעו להם להוסיף קוד למקרה שבו קודי נוגע בעכבר : כשקודי נוגע בעכבר החיים גדלים ב- 1 . בקשו מהתלמידים להתנדב ולהציג את המשחק שתיקנו . . 6 לא חכה עד ש נוגע ב חלב ? לא חכה עד ש נוגע ב חלב ? סמן העכבר קצה חלב כלב עכבר שלב 3שלב 2שלב 1 נוגע ב חלב ? לא לעולמים חיים 0 = אם אז הכול עצור נוגע ב חלב ? אם אז נוגע ב כלב ? אם אז 1 ב חיים שנה 1 - ב חיים שנה המשחק הסתיים ! אמור למשך 2 שניות נוגע ב חלב ? לא חכה עד ש
|
|