صفحة: 67

67 דיון מה היה קורה לולא ניתנה ההוראה עט מטה ? א . מה היה קורה לולא ניתנה ההוראה עט מעלה ? ב . האם תוכנות ציור אחרות שאתם מכירים פועלות בצורה דומה ? ג . תארו את ההבדלים . פעילות בכיתה - מפקדים על העט כשהעט זז על הלוח ( בעזרת ההוראות קפוץ או גלוש ) הוא מצייר רק כשהוא נוגע בלוח . ההוראה עט מטה מורידה את העט ללוח כך שייגע בלוח ויצייר, וההוראה עט מעלה מעלה את העט מהלוח כך שלא ייגע בלוח ולא יצייר . שני תלמידים מתנדבים לגשת אל הלוח . האחד מחזיק בידיו טוש כחול, טוש אדום ומחק, והאחר נותן לו הוראות : א . מחק את הלוח . ב . קבע את צבע העט לכחול . ג . קפוץ אל הריבוע . ד . עט מטה ( כך שייגע בלוח ויצייר ) . ה . גלוש אל העיגול . ו . עט מעלה ( כך שלא ייגע בלוח ולא יצייר ) . ז . גלוש אל המשולש . ח . קבע את צבע העט לאדום . ט . עט מטה . י . גלוש אל הריבוע .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار