صفحة: 113

מדריך למורה - פרק 5 | 113 שלבו את המשתנה המקומי ניקוד בקוד החץ הירוק . תוכלו להוסיף גם את ההוראות הצג והסתר ליצירת חוויה של פגיעה : תנועת המטרה ד . שאלו כיצד אפשר לייצר תנועה מחזורית מעלה ומטה, והוסיפו את הקוד הבא לדמות המטרה : הרחבה : דונו עם התלמידים כיצד אפשר לשפר את הקוד, כך שמהירות המטרה בכל סבב תהיה אקראית . הזכירו כי המהירות היא תוצאה של זמן הגלישה, שהינו קלט של הלבנה גלוש . הדגימו את הקוד הזה : נוגע ב מטרה ? אם אז 1 ב ניקוד שנה הצג הסתר רחפן ירוק קפוץ אל חץ שמאלי כאשר נלחץ מקש כאשר לוחצים על 0 ל ניקוד קבע הסתר 10 - שנה את ערך x ב נוגע ב קצה ? נוגע ב מטרה ? או חזור עד ש 20 זוז צעדים לעולמים 200 y : 0 גלוש ל 52 . 0 בחר מספר אקראי בין שניות אל x : y - 200 : 0 גלוש ל 52 . 0 בחר מספר אקראי בין שניות אל x : כאשר לוחצים על לעולמים 200 y : 1 0 גלוש שניות אל x : y - 200 : 1 0 גלוש שניות אל x : כאשר לוחצים על 10 - שנה את ערך x ב

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار