صفحة: 84

| מדריך למורה - פרק 4 84 סיום הכנת העוגה ג . שאלו : כיצד אפשר לדעת שהוספת המצרכים הסתיימה ? תשובה : הוספת המצרכים הסתיימה כשהרשימה ריקה ( אורכה אפס ) , כי בכל פעם שהשחקן מוסיף מצרך לקערה הוא נמחק מהרשימה . הוסיפו לגלי את הקוד הזה לתסריט הלחיצה על הדגל הירוק : הכנסת הקערה לתנור ד . הוסיפו לקערה קוד כך שבלחיצה עליה : אם ההכנה טרם הסתיימה, תופיע הודעה מתאימה . אם ההכנה הסתיימה, הקערה תגלוש לכיוון התנור ותצא ממנו כעוגה : הדגמת שלב התכנון על ידי המורה : . 4 בתרגיל זה אפשר ליישם כל תהליך שבו יש משמעות לסדר ביצוע הפעולות, לדוגמה : תיקון תקר בגלגל, הרכבת רהיט, שתילת צמח . הזמינו את התלמידים לחשוב על תהליכים כאלה ולבנות אותם בקוד . בעזרת יישומון זה אפשר גם לתרגל תהליכים הנלמדים בתחומי הדעת השונים כגון מחזור המים בטבע . . . . = מתכון האורך של 0 לא חכה עד ש לחצו על הקערה והכניסו לתנור . אמור למשך 2 שניות כאשר לוחצים על דמות זו 60 - y : 1 50 - גלוש שניות אל x : y - 120 : 1 145 גלוש שניות אל x : השלימו את הכנת העוגה . אמור למשך 2 שניות עוגה קבע תלבושת ל אז = מתכון האורך של 0 לא אם כל הכבוד, הכנתם עוגה ! אמור אחרת הסתר חכה 2 שניות הצג כאשר לוחצים על קערה קבע תלבושת ל 135 - y : 145 קפוץ אל x :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار