صفحة: 76

| מדריך למורה - פרק 4 76 הפעילו שנית את הקוד . האם הרשימה ריקה ומוכנה להתחלת המשחק ? ו . תשובה : לא . יש לאתחל את הרשימה כך שהיא תהיה ריקה בתחילת המשחק . הציגו את הלבנה מחק הכול מ . . . מהקבוצה משתנים והוסיפו אותה לאתחול המשחק בקוד של יוני : הערה : לאחר הפעלת הלבנה מחק הכול מכלים, אורך הרשימה יהיה אפס . נותר להוסיף את האמירה "כל הכבוד, מצאתם את הכלים ! " לאחר שנמצאים שלושת הכלים . ז . אפשר לדעת ששלושת הכלים נמצאו כאשר אורך הרשימה שווה ל- 3 . הציגו את המשתנה : משתנה זה נמצא בקבוצה משתנים ומכיל בכל רגע נתון את אורך הרשימה הנוכחי . הוסיפו לתסריט של יוני את ההוראה : הערות : ההוראה חכה עד ש . . . מהקבוצה בקרה תחכה עד שאורך הרשימה יהיה שווה ל- 3 . פתרון נוסף יכול להיראות כך : השלימו את הקוד של יוני : כאשר לוחצים על מחנה קבע רקע ל כלים מחק הכול מ כלים האורך של = כלים האורך של 3 לא חכה עד ש וגםוגם כלים מכיל ? מצפןכלים מכיל ? מפהכלים מכיל ? עששית חכה עד ש כאשר לוחצים על מחנה קבע רקע ל כלים מחק הכול מ 90 - y : 40 - קפוץ אל x : עזרו לי לאסוף את הכלים למסע . אמור = כלים האורך של 3 לא חכה עד ש כל הכבוד, מצאתם את הכלים ! אמור

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار