|
صفحة: 5
. 2 שואלים על הקבוצה הגדולה : לניצן יש 8 בובות . מספר הבובות של מיקה גדול ב - 2 ממספר הבובות של ניצן . כמה בובות יש למיקה ? . 3 שואלים על הקבוצה הקטנה : למיקה יש 10 בובות . מספר הבובות של מיקה גדול ב - 2 ממספר הבובות של ניצן . כמה בובות יש לניצן ? ואולם כפי שתיארנו את היחס שבין מספר הבובות של מיקה למספר הבובות של ניצן בעזרת תיאור היחס " גדול ב ... " , אפשר לתאר את אותו המצב בדיוק בעזרת תיאור היחס " קטן ב ... " . גם במקרה זה מתאימות שלוש בעיות שונות שבכל אחת מהן שואלים על מרכיב אחר של הסיפור : . 1 שואלים על ההפרש : לניצן יש 8 בובות ולמיקה יש 10 בובות . בכמה קטן מספר הבובות של ניצן ממספר הבובות של מיקה ? . 2 שואלים על הקבוצה הגדולה : לניצן יש 8 בובות . מספר הבובות של ניצן קטן ב - 2 ממספר הבובות של מיקה . כמה בובות יש למיקה ? . 3 שואלים על הקבוצה הקטנה : למיקה יש 10 בובות . מספר הבובות של ניצן קטן ב - 2 ממספר הבובות של מיקה . כמה בובות יש לניצן ?
|

|