|
صفحة: 28
אפשר להכין תערוכה של תצלומים שבאמצעותם יחזרו התלמידים על התכונות של הגופים . חשוב להוסיף לכל תצלום דף הסבר שבו יציין התלמיד איזה גוף מזכיר המבנה שבתצלום , במה המבנה דומה לגוף , במה המבנה שונה מהגוף ועוד . אפשר כמובן לצרף גם תצלום של גוף " טהור" או אפילו להדביק גוף תלת ממדי . הצעה לפעילות נוספת בהתאם ליכולת התלמידים אפשר להציע להם לבנות דגם של " עיר הגופים " . גם כאן חשוב להוסיף הסבר שיכלול את שמות הגופים שהשתמשו בהם התלמידים לבניית הדגם , מדוע השתמשו בגופים אלה וכדומה . אפשר לקרוא לשכונות ולרחובות בשמות הגופים הנמצאים בהם . עמוד 27 בּ דקו את עצמכם עמוד זה מיועד לעבודה עצמית . התלמידים יכולים להיעזר באוסף הגופים . מומלץ לבדוק איך פתרו התלמידים את הדף : האם הם מכירים את שמות הגופים ? האם הם יודעים לזהות קדקודים , צלעות ופאות של גוף ?
|
|