صفحة: 12

. 3 בשורה האחרונה בבית הראשון הילדה אומרת : "ו לֹ א ע וֹ לה על ג בּ ם אני . " א . קראו את המשפט הזה בקול והקשיבו לעצמכם קוראים אותו . ב . מה הייתם משנים בסדר המילים כדי שהמשפט יישמע טבעי בלשון הדיבור ? ג . למה לדעתכם , בחרה המשוררת בסדר מילים כזה ? . 4 הילדה בשיר מבקשת – " ס וּ סים פּ ראים , קח וּ גם א וֹ תי אתכם למעלה , שׁ א וּ כל לה שׁ תזף כּ חל בּ לבנה " ! בתיאור הדמיוני בשיר , הילדה מזכירה "ילדים כחולים" והבקשה שלה קשורה בשינוי צבע . מהי לדעתכם המשאלה של הילדה בעולם המציאותי ? . 5 בבית הרביעי כתוב : " כּ י הייתי בּשׁ מים לבנה כּ מ וֹ טלאי . " למה לדעתכם בחרה נורית זרחי בּ דימוי " כּ מ וֹ טלאי ? " מה תורמת המשמעות של "טלאי" להבנת הרגשתה של הילדה ? . 6 א . מה ביקשה הדוברת לתאר במילים "איך מרפרפים פּ ר פּ רים בּ עיני ? " ב . למה לדעתכם הדוברת בחרה במילים אלה ? . 7 לפניכם שלושה ציורים . הביטו בצבעים , בתנועה , בנוף . איזה ציור מתאים לדעתכם לשיר שקראתם ? הסבירו . פרנץ מארק , הסוסים הכחולים הקטנים , 1911

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار