صفحة: 17

קבלת "עץ" במטבע של שקל אחד , ו"פלי" במטבע של 5 שקלים . א . מרחב המדגם : )} פ , ע )( פ , פ )( ע , ע )( ע , פ = {( ם ב . )} ע , ע ) , ( פ , ע ) )} , A = { פ , פ ) )} , D = { ע , ע , ( ( ע , פ ) , ( פ , ע ) M = D = j . 12 נסמן : - a תלמיד הכין שיעורי בית , - b תלמיד לא הכין שיעורי בית . השלשה ( a , a , b ) מייצגת את המצב שתלמיד א' לא הכין שיעורי בית ותלמידים ב' ו-ג' הכינו שיעורי בית . א . Q = {( a , a , b ) , ( a , b , a ) , ( a , a , a ) , ( a , b , b ) , ( b , a , a ) , ( b , a , b ) , ( b , b , a ) , ( b , b , b )} ב . A = {( a , a , b ) , ( a , b , a ) , ( b , a , a )} B = {( a , a , b ) , ( a , b , a ) , ( b , a , a ) , ( a , b , b ) , ( b , a , b ) , ( b , b , a ) , ( b , b , b )} . 13 נסמן את צבעי הכדורים כך : . r-red , w-white , b-blue , g-green א . ( 1 ) מרחב המדגם : F = { w , g , r } , D = { r , w } ( 2 ) { b , w , g , r } ב . נסמן את הכד הראשון ב- a ואת הכד השני ב- . ( 3 הזוג הסדור ( a , r ) מציין שנבחר הכד הראשון וממנו הוצא כדור אדום . {( a , b ) , ( a , w ) , ( P , b ) , (| 3 , g ) , ( P , r )} ( 1 ) F = {( a , w ) , ( P , g ) , ( P , r )} D = {( a , w ) , ( P , r )} G = {( P , b ) , ( P , g ) , ( P , r )} ( 2 ) . 14 נסמן : ע - המטבע נפל על "עץ , " פ - המטבע נפל על "פלי . " א . )} פ , פ פ ) , ( ע , פ , פ ) , ( פ , ע , פ ) ( ע , ע , פ ) , ( פ , פ , ע ) , ( ע , פ , ע ) , ( פ , ע , ע ) , ( ע , ע , ע ^ = {( ב . A = {( 1 ? , y , D ) , ( D , y , 17 ) , ( yA ^} )} ע , פ , פ ) , ( פ , ע , פ ) , ( ע , ע , פ ) , ( פ , פ , ע ) , ( ע , פ , ע ) , ( פ , ע , ע ) , ( ע י ע י ע B = {( . 15 א . מרחב המדגם כולל 6 מצבים שונים . נסמן את המעטפה המכילה עבודה בתנ"ך ^ -ב את המעטפה המכילה עבודה בספרות 5-ב ואת המעטפה המכילה עבודה במתמטיקה . 111-ב השלשה הסדורה ( m , s , t ) מציינת שכל המעטפות הונחו בתאים הנכונים . השלשה הסדורה ( m , t , s ) מציינת שבתא של המורה לתנ"ך נמצאת העבודה בספרות , בתא של המורה לספרות נמצאת העבודה בתנ"ך , ובתא של המורה למתמטיקה נמצאת העבודה במתמטיקה . Q = {( m , s , t ) , ( m , t , s ) , ( s , m , t ) , ( s , t , m ) , ( t , s , m ) , ( t , m , s )} ב . B = {} = ((> A = {( m , t , s ) , ( s , m , t ) , ( t , s , m )} . 16 ג . ( 1 ) התקבלה תוצאה גדולה ) 2-מ מאורע ( 2 ) ;( A המאורע הוודאי ; ( 3 ) התוצאה גדולה 3-מ ( מאורע ;( 8 ( 4 ) התוצאה היא 3 או ( 5 ) ; 4 התוצאה היא ( 6 ) ; 14 התוצאה קטנה ( 7 ) 14-מ התוצאה היא ( 8 ) / 3 התוצאה קטנה . 3-מ . 17 ב . ( 1 ) בסביבון האדום התקבל מספר אי-זוגי - , ( 2 ) בסביבון האדום התקבל מספר זוגי , ובירוק מספר קטן . 3-מ ( 3 ) בסביבון האדום התקבל מספר זוגי או שבסביבון הירוק התקבל מספר קטן . 3-מ ( 4 ) בסביבון האדום התקבל מספר אי-זוגי ובירוק מספר קטן 13-מ ( 5 ) בסביבון האדום התקבל מספר אי-זוגי ובירוק מספר גדול ; 2-מ

אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי

ישראל. משרד החינוך


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار