صفحة: 14

. 14 מטילים שלושה מטבעות ורושמים את הצדדים המתקבלים ( עץ או פלי . ( א . רשמו את מרחב המדגם ; ב . רשמו את התוצאות הכלולות במאורעות הבאים ו - A התקבלו בדיוק שני עצים - B התקבל לפחות עץ אחד . . 15 תלמיד מבולבל הכין עבודות במתמטיקה , בספרות ובתנ"ך . את העבודות הכניס למעטפות זהות , ואת המעטפות שם באופן מקרי בתאים של שלושת המורים ( מעטפה אחת בכל תא . ( א . רשמו את מרחב המדגם . ב . רשמו את התוצאות הכלולות במאורעות הבאים » - A רק עבודה אחת הונחה בתא המתאים ו - B שתי עבודות הונחו בתאים המתאימים . . 16 מטילים קובייה . א . רשמו את מרחב המדגם ; ב . פרטו את התוצאות הכלולות בכל אחד מהמאורעות י - A התקבלה תוצאה גדולה 2-מ ו - B התקבלה תוצאה גדולה ! 3-מ - C התקבלה תוצאה קטנה . 5-מ ג . תארו כל אחד מהמאורעות הבאים במילים , ופרטו את התוצאות הכלולות בו . AnBnC ( 5 ) Bu A ( 1 ) B ( 6 ) Cu A ( 2 ) AnB ( 7 ) BnA ( 3 ) AnB ( 8 ) AnC ( 4 ) . 17 מסובבים שני סביבונים , אדום וירוק . ( הצדדים השונים של כל סביבון מסומנים בספרות ( . 4- 1 א . רשמו את מרחב המדגם . ב . נגדיר את המאורעות הבאים : - A בסביבון האדום התקבל מספר זוגי , ? B - בסביבון הירוק התקבל מספר קטן . 3-מ תארו כל אחד מהמאורעות הבאים במילים , ורשמו את התוצאות הכלולות בו . AuB ( 7 ) BnA ( 4 ) A ( 1 ) AuB ( 8 ) AnB ( 5 ) AnB ( 2 ) AnB ( 6 ) AuB ( 3 ) ג . מה הקשר בין מאורע 6 למאורע ? 8 בין 5 ? 7-ל

אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי

ישראל. משרד החינוך


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار