صفحة: 72

חנה run סנש בחרה לשירה מלים הקשורות באש . ( שימו לב : גם במלה "אשרי" מסתתרת המלה "אש ( " נושא הדיון : מה מסמלת האש נשיר ? כדאי לקרוא - קטעי מידע : על התקופה ( עמ' ( 60 על הכותב ( עמ' ( 63 - על השיר > עמ' ( 67 פץילרות בנושא כדי לדון בנושא ולגבש את המסקנות העולות ממנו : א . בררו לעצמכם : מה מתקשר למלה "אש : " אילו מלים וביטויים מזכירים את המלה "אש ? " אילו תחושות ורגשות עולים כאשר פוגשים במלה "אש ? " ב . קראו שוב את השיר וענו : אילו מלים ואילו ביטויים בשיר קשורים לאש ? אילו רגשות ותחושות הקשורים לאש מופיעים בשיר ? ג . קראו את קטעי המידע "על הכותב" ו"על השיר" וענו : מהו הקשר בין תחושותיה , רגשותיה ודעותיה של חנה , לבין אש ? ד . קראו את קטעי המידע ''על התקופה '' ו '' על הכותב '' וענו : מהו הקשר בין מה שאירע 1944-ב בהונגריה ( ארץ הולדתה של חנה ) ובאירופה בכלל - לבין אש ? ה . חזרו לנושא הדיון ודונו בו . היעזרו במידע שאספתם ובתשובותיכם לשאלות . ו . סכמו בכתב את הדיון . התבססו על המסקנות שהעליתם במהלך הפעילויות א-ה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار