صفحة: 55

" שיר השירים" הוא הראשון מתוך "הבלדות על מאוטהאוזן" שכתב יעקובוס קמבנליס . על אוסף וה כתב לנו קמבנליס ; "אני מתייחס לשירים אלה כאל שירים בעלי אופ תיעודי ( דוקומנטארי . ( הם מתארים מה שקרה במחנות " . קמבנליס סבור ש"שיר השירים" עשוי לשמש עדות למה שקרה במחנות , ולפיכך אפשר ללמוד ממנו על חיי האסירים במחנות . נושא הדיון : האם שירו bv ץ מננ ^ ס ינול להיחשנ מסמן ל / יעזלי * - מסמך שאפשר # מור ממנו על מה ש קרה נמה ? ₪ כדאי לקרוא - קטעי מידע : - על התקופה ( עמ' ( 46 - מחנה מאוטהאוזן ( עמ' ( 48 - על הכותב > עמ' ( 49 פץילרות בנושא כדי לדון בנושא ולגבש את המסקנות העולות ממנו : א . קראו את קטעי המידע "על התקופה" ו"על הכותב" וענו : מה למדתם מקטעים אלה על המחנות בכלל , ועל מחנה מאוטהאוזן בפרט ? ב . בררו לעצמכם : אילו פרטים נוספים ידועים לכם על המחנות ועל מה שקרה בהם ? ג . קראו שוב את השיר וענו : האם מופיעים בו פרטי מידע - גלויים וסמויים - על המחנות ועל מה שקרה בהם ? מהם ? ( היעזרו ב"פירושים והסברים" וב"שאלות להבהרה" בעמ' ( . 53 ד . חזרו לנושא הדיון ודונו בו . היעזרו במידע שאספתם ובתשובותיכם לשאלות . ה . סכמו בכתב את הדיון . התבססו על המסקנות שהעליתם במהלך הפעילויות א-ד . מקמל iwn מה מאפ"ן אותי ? - תיאור מדויק של אירועים , בציון המקומות והתאריכים שנהם אירעו . מהי נוטרת המסמך ! - לדווח » ל איתעים שאירעו . מי מתנ אות ! - ; מי שהיה עז לאירועים או מי שהיה מעורנ נהם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار