صفحة: 140

הקופאית מבררת איזו צורת תשלום מבקש הלקוח ; אס הוא בוחר בהקפה , בודקת הקופאית אם הוא רשום בכרטסת לקוחות חייבים ; אם הוא נמצא שם , מתבצע עדכון חובו . אם אינו רשום בכרטסת זו , רושמת הקופאית את הפרטים האישיים של הלקוח , פותחת כרטיס לקוח חדש , רושמת בו את גובה חובו של הלקוח ומוסיפה אותו לכרטסת לקוחות חייבים . כאשר לקוח מבקש לשלם חוב מעדכנים את הכרטסת לקוחות חייבים . בעקבות כל רכישה מתעדכנת הכרטסת מוצרים . מספר המוצרים במלאי נבדק ומושווה לרמת המינימום ההכרחית ! אם מתברר שהמספר במלאי של מוצר זה נמוך מן הדרוש , תבוצע הזמנה של המוצר מהספקים המתאימים . כל הזמנה תתויק בכרטסת הזמנות מספקים . כאשר חל שינוי במחיר מוצר כלשהו , מעדכנים את הכרטסת מוצרים . גם הופעת מוצר חדש מחייבת עדכון ncaij n מוצרים . כאשר ספק עם סחורה מגיע למכולת מתעדכנת הכרטסת הזמנות מספקים ( חוב ) וכן הכרטסת מוצרים . הוספת ספק חדש מחייבת עדכון של הכרטסת ספקים . א . עצבו מסד נתונים טבלאי למכולת . יש להפוך כל אחת מהכרטסות לישות , ליצור את הקשרים ביניהן ולהוסיף ישויות קשר לפי הצורך . הניחו כי לקוח חייב מעוניין לראות את רשימת המוצרים שקנה ולא רק את סכום החיוב הסופי , כלומר , יש לאפשר שחזור של כל הפריטים בהזמנות הלקוח הכלולות בחוב . ב . בנו את מסד הנתונים במחולל היישומים והגדירו את קשרי הגומלין הנחוצים . ט תרגיל 5 . 12 חברת האבטחה אמינות נותנת שירותי מוקד למנוייה . השירותים כוללים תגובה לקריאות המגיעות ממערכת האזעקה המותקנת אצל המנוי , כולל שליחת סיור ללקוח . ניהול המנויים והקריאות נעשה עד כה באופן ידני . הנהלת החברה מעוניינת להקים מערכת מידע ממוחשבת , כדי לייעל את עבודת המוקד . באמצעות המערכת הממוחשבת ניתן יהיה לעדכן את נתוני הלקוחות , הקריאות ממערכת האזעקה והתגובות שניתנו להן . כמו-כן תוכל ההנהלה לבקר את העבודה בחברה , בעזרת דוחות מסכמים של הקריאות והתגובות , על-פי חתכים ומיונים שונים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار