صفحة: 144

שאלות סיכום ומסקנות . 1 התייחס לאיור . 5 . 3 לגבי המתנד מבוקר-המתח , השלם את הנתונים האלה 1 = ( א ) Number of co-ordinates Control co-ordiante 1 ( Cl ) = Frequency co-ordiante 1 ( Fl ) = Control co-ordiante 2 ( C 2 ) = Frequency co-ordiante 2 ( F 2 ) = . 2 א . באיור 5 . 5 מתואר מסנן אקטיבי המורכב משתי דרגות זהות . מצא את תמסורת המתח של כל דרגה כזו , כפונקציה של התדר , והראה שהדרגה הזו היא אכן מסנן מעביר-פס לתדר . 750 Hz ב . ענה על השאלה שבסעיף א , תוך התייחסות למסנן המתואר באיור . 5 . 7 . 3 באיור 5 . 4 מתואר אות FSK-n המשודר לקו . כל אחד מהתדרים משודר למשך 5 ms בעוצמה קבועה . לעומת זאת , באיור 5 . 9 מופיעים ( במקלט ) "פרצי-תדר" ( bursts ) שנמשכים , 10 ms ועוצמתם משתנה במשך פרק הזמן הזה ( האות . ( "נושם" הסבר מניין נובעים השינויים בעוצמת האות ובמשך . "פרץ"ה . 4 התייחס לאיור . 5 . 11 א . הסבר כיצד פועל מעגל הגילוי . ב . מהו קבוע הזמן במעגל הגילוי ? האם קבוע הזמן הזה תואם את תשובתך לשאלת ההכנה ? 5 . 2 . 5 התייחס לאיורים 5 . 12 . 5 . 15-ו האותות במוצאי הגלאים מכילים "ריטוטים" בתדרים . 1100 Hz- 1 750 Hz מדוע אין האות במוצא המשווה רוטט גם הוא בקצבים הללו ? הסבר את תשובתך בעזרת איורים . * . 6 הנח שהסיביות המגיעות למבוא המודם הן . 1000110 א . סרטט , זה מתחת לזה , את האות הספרתי ואת אות . FSK-n ב . סרטט , זה מתחת לזה , את צורות הגל במוצאי המסננים במקלט . שאלת רשות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار