صفحة: 402

תשובות : 2 . 73 . 2 1 . 1 I f . EWMH - . N . 8 2 . 25 . 7 1 . 6 0 . 343 . 5 1 . 37 . 3 V 3 + 1 4 4 . 11 , / 2 . 10 ^ L 2 . 598 . 9 א . ^ . 14 01 . 5 1 . 0096 . 12 1 . 843 . 1 2 . 598 3 8 2 . 15 א . . 16 0 . 44 . 3 v =-+ ^ א . y = x ב . 6 . 13 . 1 /( . v ) = sin * -cos . r + 1 . N . 17 0 . 234 12 2 . v = ^ , * =- * . N . 19 ^ --4 . 1 * . N . 18 ב . 2 . 23 1 . 5 . 22 ^ . 21 ± . 20 2 * 4 3 2 ' 2 2 2 . 1 . 81 . 26 0 . 296 . 25 - . 24 4 שטחים - תרגילים עם פרמטרים , בעיות קיצון 2 2 . 1 בסרטוט מתוארת הפרגולה : . ( a > 0 ) y = x -3 ax + 2 a נסמן ב ^ B-7 את נקודות החיתוך של גרף הפרבולה עם ציר ה- . x א . מצאו את שיעורי הנקודות . B-1 A ב . הביעו את השטח המוגבל בין הפרבולה לצירים באמצעות . a 2 . 2 הוכיחו כי השטח הכלוא בין העקום , y = 2 x-3 x המשיק לעקום בנקודה ( a > 0 ) x = a וציר ה-ץ 3 הוא . a . 3 מעבירים משיקים לגרף הפונקציה ^ iipn ( a > l ) y = ( l -x )( x -a ) החיתוך של הגרף עם ציר . x-n א . מצאו את משוואת המשיקים . ב . הביעו את השטח המוגבל בין המשיקים לגרף הפונקציה באמצעות . a

האוניברסיטה העברית. המרכז להוראת המדעים ע"ש עמוס דה שליט

ישראל. משרד החינוך


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار