|
صفحة: 98
ברכב פרטי ייעשו במקביל לשיפור ניכר בתחבורה הציבורית , כדי לא לפגוע במרכז ולא לגרום לפרוור , שרק יגביר את התלות ברכב הפרטי . בעזרת צעדים מסוג זה ניתן להגדיל את הנגישות תוך הפחתת ההשפעות השליליות , בעיקר את הגודש ואת זיהום האוויר . ? . 1 מדי יום אני נוסע ברכב לעבודה ובחזרה . הנסיעה לכל צד נמשכת כ 45 - דק' ) כולל הפקקים . ) אני משתמש ברכבי גם כדי לנסוע לקניות ולמקומות בילוי וכדי לבקר חברים ומשפחה . אני מוציא על דלק ועל אחזקת הרכב כ 2 , 000 - בחודש , בממוצע . כיצד ישנה מערך תחבורה בר - קיימא את חיי ? . 2 " לאור העלויות החיצוניות , מרכיב מרכזי בתכנון תחבורה בת-קיימא הוא אגרת גודש הגובה מהנהג את ההפרש בין העלות שהוא גורם למערכת לבין העלות שהוא משלם " . א . מה כוללת העלות שהנהג משלם ? ב . מה כוללת העלות שהוא גורם למערכת ? ג . מדוע אגרת הגודש מוזכרת כפתרון לנושא זה ? . 3 בתחילת 2011 החליטה עיריית תל אביב לסלול שביל אופניים חדש ברחוב בלוך , שבמרכז העיר . תושבים ברחוב בלוך והסביבה כועסים על ההחלטה , מכיוון שהשביל ייסלל על מקומם של 60-כ מקומות חניה . קראו את הכתבה המלאה , רשמו את טענות הצדדים וחוו דעתכם בסוגיה . מקומות חניה או שבילי אופניים , מה עדיף ? בתמונה מימין : פקח רושם דוח ומעמיס רכב סורר על גרר . מצוקת החניה בתל אביב ושכנותיה גורמת לנהגים רבים לחנות על המדרכות ובמקומות אסורים אחרים . בתמונה משמאל : מפגינים בתל אביב למען סלילת שבילים לרוכבי אופניים .
|
|