صفحة: 28

. 3 סכמו את תשובות התלמידים על הלוח , בטבלה כזאת ( כל קו מסמל תלמיד אחד : ( . 4 ספרו לתלמידים באיזה מספר אתם , המורים , הייתם משתמשים כדי לדרג את הרגשתכם היום , והוסיפו בהתאם קו לטבלה . תוכלו גם לספר מדוע אתם מרגישים היום כפי שאתם מרגישים . דוגמה : "אני מתרגש / ת כי היום אנחנו מתחילים ללמוד את התכנית 'אל תלעגו , 'לי וחשוב לי מאוד שנצליח להפיק ממנה את ; "המרב "אני מוטרדת כי כמה ילדים בכיתה דירגו את הרגשתם 1 עד , 3 וחשוב לי מאוד שכולם כאן ירגישו . "טוב חלופה : במקום לבקש מהתלמידים להרים את ידם ולכתוב את הדירוג שלהם על הלוח , אפשר לבקש מהם לקום ולהסתדר בכיתה בקבוצות , בהתאם לדירוג - בקבוצה אחת יעמדו התלמידים שדירוגו 1 עד , 3 בקבוצה שנייה יעמדו אלה שדירוגו 4 עד , 7 ובקבוצה שלישית יעמדו אלה שדירוגו 8 עד . 10 אפשר גם להסתדר בטור , לפי הדירוג . . 5 התלמידים יחפשו מילה המתארת כיצד הם ( או אחרים ) מרגישים . כתבו את הרגשות שלהם על הלוח . חלופה : התלמידים יתארו את הרגשתם במילים ( במקום במספרים , ( כבר בתחילת התרגיל . . 6 הסבו את תשומת לבם של התלמידים למגוון הרחב של הרגשות שהם ביטאו . טיפ אם תלמידים דירגו את הרגשתם , 3-1 כדאי לברר עמם ביחידות מדוע הם מרגישים כך . אם אין באפשרותכם לשוחח עמם במהלך השיעור , תוכלו לעשות זאת בהפסקה . שאלו אותם מדוע הם מרגישים כך . אם הם אינם מעוניינים לשתף , אמרו להם רק שאם ירצו לדבר - אתם שם , מוכנים להקשיב להם ולעזור להם . משחק : אירועים ורגשות 30 ) דקות ( . 1 התלמידים יוציאו פתק מן הסלסילה , לפי סדר הישיבה . הסבירו להם שיש שני סוגים של פתקים : פתקי אירועים ופתקי רגשות . . 2 התלמידים יסתובבו בכיתה וימצאו את בן הזוג או את בת הזוג שיש בידיו או בידיה הפתק ובו האירוע או הרגש המתאים לכתוב בפתק שלהם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

שגרירות ארה"ב בישראל


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار