صفحة: 74

דנ" ות נוספות ותבלול ת 1 י 1 ן התלבושות הילדים סימנו בסיפור ( בצבעים אחרים ) את ההופעות של הדמויות הנוספות : המלך , הזאב והקופות . הם שוחחו בעידודי על הדמויות האחרות בסיפור . למשל , התפתח ויכוח אם המלך הוא דמות מרכזית בסיפור כי הוא רצה את הדבש וממנו התחילה כל העלילה , או שהוא רק הסיבה לכך שהכוורן והקופה ( גיבורי הסיפור ) הסתבכו . התעוררה גם שאלה אם הזאב חשוב בסיפור או שהסיפור היה יכול להתקיים גם בלעדיו . שאלה אחרת שעלתה הייתה מתי משתתפות הקופות בסיפור , ומה הן מוסיפות לעלילה . לאחר שיחה ממושכת החלטנו שנכין תלבושות ל 4 - דמויות מן הסיפור : הקופה , הכוורן , המלך , הזאב ( הדמויות שמדברות בסיפור . ( חזרנו שוב לסיפור על מנת להכיר טוב יותר גם את המלך ואת הזאב . הילדים נתבקשו לסמן משפטים שמלמדים משהו על הדמויות האלה . למשל : המלך הזאב מלך שאהב מאוד דבש אני מוכן בשמחה לאכול את הבשר המלך מיהר לפתוח את השקים כדי לאכול הוא התיר את הקופה ונשאר לחכות כעס המלך מאוד וציווה להרוג את הכוורן אדוני המלך אל תכעס בבקשה הרים המלך את קולו ואמר בכעס רב הבין המלך שהקופה הערמומית רימתה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار