صفحة: 25

9 רידה מהסיפור הילדים הביאו את המחזות שכתבו והניחו במקום שהועדנו לכך מראש . הילדים דפדפו במחזות , בחרו טקסט אחד וחזרו לשבת בקבוצות . כל קבוצה בחרה קטע אחד מהטקסט והתכוננה לקרוא אותו בקול או להציג אותו לחברי הכיתה . אחרי שסיימו הילדים לקרוא ולהציג , אספתי את כל המחזות והכנסתי אותם לתוך קלסר שהושם על המדף ( כדי שהתלמידים יוכלו לעיין בו שוב , וכדי שנוכל להציג אותם לאורחים ולמבקרים בכיתה . (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار