صفحة: 94

העלינו את האפשרות לבחור רק את המילים החשובות ביותר ולעצב בעזרתן את מסך הפתיחה ( כל קבוצה בחרה מילים אחרות . ( הסיפור עמד לרשות הילדים בשני אופנים : כדף מודפס ובמסמך . WORD אחר-כך ביקשתי מהם לעצב ב Power point - את מסך הפתיחה שלהם ( צבע רקע , גופנים , כיוונים , גודל אותיות וכוי . ( כאשר ראיתי שעל מסכים רבים יש טקסט מעוצב , ביקשתי מהילדים לעצור לרגע את הפעילות . הצעתי להם לשתף את חברי הכיתה בהתלבטויות שהיו להם בזמן הכנת המסכים ולספר איך נפלה ההכרעה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار