صفحة: 7

מבנה ספר הלימוד ספר הלימוד עוסק בשני נושאים . החלק הראשון של הספר עוסק באסטרונומיה , והחלק השני עוסק בנופים של כדור הארץ ובכוחות המעצבים אותם . ביחידה הראשונה של החלק השני מוצגים הכוחות הפנימיים , וביחידה השנייה מוצגים הכוחות החיצוניים . רצף התכנים מחשבה רבה הושקעה בארגון החומר הכלול בספר ובחלוקתו לחלקים , ליחידות , לפרקים ולסעיפים . הספר מאפשר למידה מודולרית , כלומר בחירה בסדר ההוראה של החלקים והיחידות ובזמן שיוקדש לכל נושא . ובכל זאת , יש היגיון בארגון היחידות בספר : החלק הראשון עוסק במרחב שמחוץ לכדור הארץ - החלל , מערכת השמש וכדור הארץ 1 ואילו החלק השני מתחיל בכוחות הפנימיים שהם המסד של נופי כדור הארץ , ומסתיים בכוחות החיצוניים הפועלים על "יצירתם" של הכוחות הפנימיים . בספר אמצעים שונים להרחבה , העשרה והדגמה של תוכני הלימוד : " עת : "מבט מסגרות העוסקות בעניינים אקטואליים ( לדוגמה , רעידת האדמה בעיר בם שבאיראן שהתרחשה בדצמבר , 2003 עמ' , ( 53 בהעשרה של ידע עולם ( לדוגמה , החושך על הירח בשעות היום , עמ' , ( 23 או בהרחבות בנושאי הלימוד ( לדוגמה , התנאים לחדירת מים לקרקע או לזרימת נגר עילי , עמ' . ( 110 " יש אי : "שם מסגרות המציגות חקרי מקרה על מקומות או אירועים , המדגימים את נושאי הלמידה . לדוגמה , נופים קרסטיים בעולם ( עמ' ( 102-103 או הבהלה לזהב ( עמ' . ( 86-87 הפגיות לאתרים ומאמרים גאינטרנט באמצעות הספרייה הווירטואלית של מטח . הכוונה למאמרים , אנימציות ואתרים נבחרים שעשויים להדגים ולהמחיש את נושאי הלימוד , ואלה יעודכנו באופן רצוף בהמשך . ר להציע לתלמידים או לדרוש מהם להכין "יש אי שם " ... משלהם . הם ימצאו בעזרת מקורות 1 שונים מקומות המדגימים את הת 1 פעה הנלמדת בכיתה , ויציגו את ממצאיהם בפינה שתיוחד

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار