|
صفحة: 11
ג . 9 למורה : . 7 הילדים יזהו את הדמויות ששמן מתחיל באות ס ויצבעו רק אותן . . 8 האות ס בתוך מילה : הילדים ימצאו את האות ס בשמות הדמויות שבמסגרת ויקיפו אותה במעגל . . 9 הילדים יגלו מתוך מאגר השמות בכיתה שמות שיש בהם ס ; ילדים שיכולים , יכתבו את השמות מעל לקו ; המורה יכולה להכין פתקים עם שמות הילדים שמתחילים ב ס והילדים ידביקו אותם מעל לקו . משחק לזיהוי הצליל ס בתחילת השם : המורה תקרא בקול רם שמות של דמויות שמופיעות בעמוד זה ; הילדים יקשיבו וימחאו כפיים רק כשישמעו שם שמתחיל ב ס ; המורה יכולה להדגיש את ה ס בתחילת השם ( אפשר גם להשתמש בשמות של ילדים מהכיתה . ( פעילות זו מחדדת את הקשר בין האות הכתובה לצליל שלה ( המורה תשקול אם הפעילות מתאימה לכיתה . (
|
המרכז לחינוך יהודי ע"ש מלטון, האוניברסיטה העברית בירושלים ע"ר
|