صفحة: A107

שאלה מי הם המשתתפים בריצההעתיקו אל המחברת את התרשים שלפניכם , ומלאו את המשבצות הריקות . היעזרו במחסן המילים . מחסן מילים : מערכת הנשימה , העור , הזעה , קצב לב מוגבר , לקרר את הגוף , להכניס חמצן לדם ולסלק פחמן דו–חמצני מן הדם , קצב נשימה מוגבר , לקרר את הגוף , להניע את הגוף , העור , השרירים פועלים , מערכת ההובלה תשובה : המילים החסרות בתרשים לפי הסדר ( מימין לשמאל ) - שורה ראשונה : הזעה , השרירים פועלים , קצב נשימה מוגבר , קצב לב מוגבר ; שורה שנייה : העור , העור , מערכת הנשימה , מערכת ההובלה ; שורה שלישית : לקרר את הגוף , לקרר את הגוף , להניע את הגוף , להכניס חמצן לדם ולסלק פחמן דו–חמצני מן הדם יש לשים לב שאין התיחסות למערכת העצבים כי נושא זה אינו נכלל בתכנית הלימודים המעודכנת לכיתה ז אלא בתכנית הלימודים לכיתה ח . עם זאת , הפיקוח של המוח על קצב הנשימה נזכר בסוף עמוד , 108 ופירוט רב יותר מופיע בהרחבה בעמודים , 117-116 המיועדת לתלמידים חזקים ולכיתות שרמת הלימודים בהן גבוהה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار