صفحة: 246

שאלה 5 . 5 צרו מסמך HTML הקולט מהמשתמש שני מספרים , ומציג את שני המספרים והודעה המציגה את המספר הגדול מביניהם . שאלה 5 . 6 צרו מסמך HTML הקולט מהמשתמש שני מספרים ופעולה חשבונית ,- ,+ ) (/ , * ומציג את הביטוי החשבוני שמתקבל משני המספרים והפעולה וכן את תוצאת הביטוי . שאלה 5 . 7 צרו מסמך HTML הקולט מהמשתמש את שמו ומינו ( זכר / נקבה ) והמציג בכותרת מרמה אחת את שמו של המשתמש . אם המשתמש הוא ממין נקבה , יוצג שמה בצבע אדום , אחרת – יוצג השם בצבע ירוק . שאלה 5 . 8 צרו מסמך HTML הקולט מהמשתמש את הזמן המינימלי לריצת 100 מ ' הנדרש כדי להתקבל לנבחרת הריצה של בית-הספר ואת זמן הריצה של המשתמש , והמציג הודעה אם המשתמש יכול להשתתף בנבחרת הריצה או לא . שאלה 5 . 9 צרו מסמך HTML הקולט מהמשתמש שנה מסוימת ; אם השנה מעוברת , הוא מציג בחלון ( alert ) הודעה מתאימה . שנה מעוברת היא שנה שמספרה מתחלק ב4- אך לא ב100- וכל השנים שמתחלקות ב- . 400 שאלה 5 . 10 צרו מסמך HTML הקולט מהמשתמש את מספר החודש בלוח השנה הלועזי והמציג את מספר הימים בחודש הזה . שאלה 5 . 11 צרו מסמך HTML הקולט מהמשתמש את מספר היום בשבוע ( בין 1 ל , ( 7- והמציג את שמו של היום ( ראשון – שבת . (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار