صفحة: 127

בגרסת המשחק הנוכחית מוקצה למשתמש צובר אישי , השומר את מספר הנקודות שקיבל . עם זאת , אם המשתמש מעוניין לזכות בשתי נקודות נוספות על הזדהותו ( הקלדת שמו , ( עליו להקליד את שמו בכל סבב של המשחק . שיפור נוסף שנרצה לבצע הוא לשנות את הדף כך שבמידה ומשתמש הקליד את שמו , ושמו נשמר , בדף שהוא יקבל לא תוצג שוב תיבת טקסט לקליטת שם . כדי לפתור בעיה זו , מספיק להתייחס ל- Session ] "userName" [ במקום למשתנה – name הן כאשר נותנים שתי נקודות על ההזדהות והן כאשר מדפיסים את ההודעה ללקוח . עם זאת , הדף אשר יוצג למשתמש יציג גם את תיבת הטקסט לקליטת שמו , אף-על-פי ששמו כבר נשמר . נעדכן אפוא את הדף כך שמשתמש שהזדהה לא יתבקש עוד להזדהות , והמשתמש יזכה בנקודות על הזדהותו , בכל סבב של המשחק . לשם כך , נשמור את שם המשתמש ב . Session- בקוד הפעולה IsValidName נבדוק אם קיים ; Session ] "userName" [ אם הוא אינו קיים והמשתמש הקליד את שמו , נשמור את שם המשתמש ב . Session- משתמש מזוהה יקבל שתי נקודות נוספות לסבב . כמו כן נעדכן אפוא את הדף כך שמשתמש שהזדהה לא יתבקש עוד להזדהות , והמשתמש יזכה בנקודות על הזדהותו , בכל סבב של המשחק . לשם כך , נשמור בעצם מהטיפוס Session שני נתונים לגבי כל משתמש : ניקוד מצטבר בתכונה בשם userPionts ושם משתמש בתכונה בשם . userName נתאר את התסריט הדרוש : אם עדיין לא הוגדר הsession- לצבירת הניקוד – אזי uesrPoints הוא ריק . ( null ) במקרה כזה , נגדיר את ערכו ל . 0- איפוס משתנה הצובר if ( session . getAttribute ( "userPoints" ) == null ) { // במידה והוא לא קיים } session . setAttribute ( "userPoints" , 0 ); // בנוסף , אם עדיין משתמש לא שלח שם , נציג תיבת טקסט לקליטת השם . " + " < br /> " ); out . print ( " < input type = 'text ' name = 'userName ' size = ' 20 ' /> if ( session . getAttribute ( "userName" ) == null ) { הקלידו את שמכם {

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار