صفحة: 104

points = 20 ; } points = 10 ; else if ( level . equals ( " 3 " )) { } points += 2 ; if ( isValidValue ( name )) { return points ; } { שאלה למחשבה מה לדעתכם יקרה אם הלקוח ישלח את הטופס מבלי לבחור את שיטת הניקוד למשחק ? שימו לב כי לשם ההשוואה בין הערכים השתמשנו בשתי שיטות : כדי להשוות בין ערכי משתנים מטיפוס פרימיטיבי , כמו int , char וכדומה , השתמשנו ביחס הלוגי , ' == ' לדוגמה , כדי לבדוק אם ערכו של המשתנה n 1 הוא , 7 רשמנו : n 1 == 7 כדי להשוות בין ערכי שדות של עצמים , כגון מחרוזת , השתמשנו בפעולה , equals לדוגמה : כדי לבדוק שערך המחרוזת שנשלחה בתגובת HTTP היא המחרוזת , " 3 " רשמנו : level . equals ( " 3 " ) לסיום , נרשום את הדף שיורץ בשרת במלואו : ( game 2 b . jsp ) < % ! String group = ""; % > < % ! int n 1 =-1 , n 2 =-1 , n 3 =-1 ; % > < % @ page import = "java . util . Random" % > "http : // www . w 3 . org / TR / html 4 / loose . dtd" >

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار