صفحة: 88

3 . 2 העברת נתונים בין שרת לבין לקוח גרסה 2 של משחק ' מכונת המזל ' בגרסה 2 של משחק ' מכונת המזל ' נכניס כמה שינויים כדלקמן : המשתמש יתבקש להזין את שמו . אם הוא יעשה כך , הוא יקבל כבונוס תוספת של שתי נקודות . נוסף על כך , כדי להקטין את מספר הקבצים ביישום , נהוג לאחד את דף הHTML- עם דף ה . JSP- בגרסה זו נשתמש בקובץ jsp בלבד שיכלול את חלק התצוגה ( המעוצב בעזרת תגי ( HTML ואת החלק הלוגי שימומש על-ידי פונקציות . כדי שנוכל לממש את השינויים הללו , עלינו לדון בנושאים הבאים : . 1 שימוש בעצמים מוגדרים מראש – ( predefined objects ) בשלב הראשון נכיר שני עצמים כאלה : העצם out ליצירת פלט והעצם request שמייצג את בקשת הלקוח . עצמים מוגדרים מראש אין צורך ליצור עם משפט new והם חלק מהסביבה של טכנולוגית . 2 . JSP כתיבת תסריטוני . 3 ( jsp scriptlets ) jsp שיטות לשליחת נתונים מהלקוח לשרת להלן נדון בנושאים האלה . . 2 שנו את המשחק כך שאפשר יהיה לשנות בקלות את התחום של המספרים . הגדירו משתנה שמייצג את הגבול העליון של התחום והשתמשו בו בתכנית . קבעו את ערכו של המשתנה הזה ל3- ( כך המשחק יגריל שלושה מספרים בתחום . ( 1 .. 3 האם אתם מצליחים עכשיו לזכות ב10- נקודות ? בדקו , האם שיניתם גם את ההודעה שמסבירה את כללי המשחק כך שתחום המספרים יוצג נכון ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار